
Szanowni Klienci,
Pragniemy poinformować, że w dniu 29.12.2023 od godz. 12:00 oraz w dniach od 2 do 5 stycznia 2024 roku nasza firma przeprowadzi planowaną inwenturę roczną. W związku z tym, prosimy o uwzględnienie, że w tym okresie mogą wystąpić tymczasowe zmiany w standardowej obsłudze klienta.
- Nasze oddziały będą nieczynne w wymienionych dniach. Wszelkie zapytania, oferty i wyceny będą przetwarzane po zakończeniu inwentury.
- Wszystkie zamówienia złożone bezpośrednio przed lub w trakcie inwentury zostaną przetworzone i wysłane niezwłocznie po jej zakończeniu.
- Może nastąpić chwilowe wstrzymanie dostępności niektórych produktów. Zachęcamy do wcześniejszego planowania zakupów.
Rozumiemy, że inwentura może przynieść pewne niedogodności i staramy się zminimalizować ich wpływ na realizację zamówień. Cenimy sobie Państwa lojalność i zrozumienie oraz zapewniamy, że wszelkie działania podjęte są w celu dalszego usprawnienia naszej współpracy.
Dziękujemy za cierpliwość i zaufanie. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z nami przed rozpoczęciem inwentury.